"det är bara att le"

Är någor jobbigt? "det är bara att le"

måndag 24 augusti 2015

Nu startar resan

Jag har bestämt för att göra nåt åt mina "lovehandles" som blivit alldeles för stora.

Att göra nåt själv fanns inte på kartan då energin fort tar slut.

Kände att nu var tiden inne. Jag går hemma sjukskriven fortfarande och måste lära mig själv att jag är värd att känna mig vacker, att jag är värd att lägga tid på. Därför startar jag nu med ett program som heter "Weight trainer". Det är tre månader med tuff diet, hård träning och mental träning. Det officiella programmet inleds i september men redan nu börjar det för mig. Ska gå på pulver/soppor/bars ett tag och träna så ofta jag kan så nu tar jag tag i detta.




Så om du vill träffa mig så är jag lätt att bjuda på mat. Vatten, mineralvatten och kaffe utan mjölk är det jag får dricka förutom mina tre måltider med pulver och bars.





Weight trainer- make a change




- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Skövde,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar