"det är bara att le"

Är någor jobbigt? "det är bara att le"

onsdag 8 april 2015

Mitt liv.

Jag håller på att förändra mitt liv. Mycket händer runt mig och det tar tid att försöka hitta mig själv igen men jag är på god väg. Det jag tagit tag i nu är min kropp. Har börjat en kost med mycket proteiner och lite kolhydrater och fett. Jag äter 6 mål mat om dagen och ibland är det bara nåt litet som en smoothie eller en proteinbar. 


Jag går ut varje dag innan jag äter frukost och försöker träna minst 3 styrkepass i veckan. Jag är inte ute i första hand att gå mer i vikt utan mer att hitta en livsstil som jag kan leva med för evigt sen. 

Det är inte alltid så lätt men jag ska klara det. Jag vill bli gamla Alexandra igen. Jag vill sluta spela teater för alla och för mig själv. Jag mår inte bra och jag måste lära mig att acceptera det. Jag skulle inte önska min värsta fiende att må som jag gör men min högsta önskan är att folk runt mig ska förstå att jag kämpar varje dag för att ta mig igenom dagen. Det är en ständig kamp just nu men jag har inte tänkt förlora den. 


1 kommentar: