"det är bara att le"

Är någor jobbigt? "det är bara att le"

onsdag 8 februari 2012

ÅLDERSNOJA

Ja ja, jag vet att jag inte är särskilt gammal men jag kan väl få ha åldersnoja om jag vill?!?!?!

Blir lite halvirriterad när folk säger: "jamen du är bara 30 så det är ju inget!" Jag tycker det är lite halvjobbigt att fylla 30!!! Därför passar jag på att ha jättefest så kan jag göra nåt roligt av det hela istället.

Men det var ju så mycket jag skulle göra innan jag fyllde 30 ju!!! På den listan stod det ju att jag skulle gå ner till min målvikt men nu känns 25 kilo på 17 dagar lite väl häftigt :)

Äh jag får väl va en rund och glad 30-åring, läcker som få haha

Man får hoppas att ni tycker om mig för det finns mycket av mig!!!

Nä nu är det dags att stänga ner jobbet för dagen och åka och hämta de tre små och organisera en kväll till.

Imorgon kommer Johannes hem!!! Can´t wait!!!


Ha det gött!

2 kommentarer:

  1. Du är jätte vacker som du är!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bella :)
      Men det vore skönt att vara liiiiite mindre känner jag, så mina knän börjar tycka om mig igen ;)

      Radera