"det är bara att le"

Är någor jobbigt? "det är bara att le"

onsdag 15 februari 2012

VAB

Blev en VAB dag idag. Liam mår inte super så vi är hemma. Men jag ska inte klaga, har ju knappt varit hemma med nåt av barnen det senaste halvåret. Men det märks att Liam inte mår så bra. Han ligger fortfarande och sover så det får bli en lugn dag.

I eftermiddag ska jag hämta Isabell och Hanna. Vi ska åka till Ikea och köpa grejer till ungdomarnas nya rum och café. Ska bli kul att komma iväg och fixa det.

Nu är det sportlov men hos oss är allt som vanligt. Blir väl så när man är vuxen antar jag. Blir lite avundsjuk på de som är iväg och åker slalom, är med kompisar och bara "chillar". Skulle inte vara fel att göra det. Men men är man snart 30 så är man.

Nä nu får jag ta tag i dagen. Det blir en dag när jag får umgås tätt med träningsvärken sen igår. Men det är skönt och känna att träningen tog igår.

Ha det bäst!
För er som bryr er om mig: tycker SÅ mycket om er och ni betyder väldigt mycket.

Och för er som svikt mig eller bara inte bryr sig: gör er inte mödan, ni behöver inte bry er. Mitt liv är bättre utan er. Blir bara ledsen när jag tänker på hur sviken jag känner mig av er. Lev ert liv så njuter jag av mitt. Ciao!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Tråkigt med Liam, kul med inköp till ungdomarna. Var ska ni vara nu? Är det kompletering till församlingsvåningen eller på något nytt ställe?

    Jag bryr mig mycket om dig! Ta hand om dig och din familj!
    /
    Anders

    SvaraRadera
  2. Haha, tänkte fråga precis samma sak! :) Man blir som man umgås eller?
    Otroligt söt bild förresten! Önskar jag var hälften så snygg som du...

    SvaraRadera