"det är bara att le"

Är någor jobbigt? "det är bara att le"

måndag 27 februari 2012

Jaha då var det gjort...

Sådär. Då var man 30 då. Kanske inte så stor skillnad som jag befarat. En underbar födelsedag hade jag i allafall.
Lördagen började med att Johannes och barnen kom in och sjöng för mig. Av dem (eller kanske mest av Johannes) fick jag en weekend (16-18 mars) i Stockholm med Johannes. Han hade även pratat med min kompis Hugge så vi ska träffa hon och hennes sambo Stellan på restaurangen "Grill" på lördagkvällen. Ska bli så kul att ses!!!
När jag öppnat paketet och ätit lite frukost åkte jag, mamma och Cissi med fullpackade bilar ut till festlokalen för att duka och fixa. Sen var jag som i en dimma fyllt med familj, släkt, vänner, mat, paket, pengar, presentkort, samtal, umgänge och vips var det dagen efter.
Jag är SÅ nöjd med födelsedagen. Var tyvärr ganska mycket återbud på grund av sjukdom men fyller man år i februari så gör man.
Den här födelsedagen kommer jag bära med mig länge. Tack alla ni som tog er tid att komma och umgås med mig.




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha, vilka drastiska förändringar hade du förväntat dig? :) Kul att du är nöjd med din dag!

    SvaraRadera