"det är bara att le"

Är någor jobbigt? "det är bara att le"

tisdag 7 februari 2012

Sorry sorry sorry

Oooppppssss vad jag glömde bort min blogg

Jaja så det kan bli. Men nu är jag här igen.

Ett år har slutat och ett nytt har börjat. Min anställning på Bloms Begravningsbyrå har slutat och mitt nya företag(Färnestavs Familjerätt) har startats. Skönt att vara igång men OJ vad beslut det ska fattas!!!

Håller på att få ner sonens vikt också. Vad ska man säga? Hur ska man göra? Kan ju inte säga att han är pinnsmal men dietist?!?! Känns inte det lite väl mycket?



Här är han den 21 januari på sin 8-årsdag. Känns det som att han behöver en dietist och gå ner 5-10 kilo i vikt?
Han hat gått ner 3 kilo och minskat 3 cm i midjan så han gör framsteg. Skönt att kunna visa det när man ska tillbaka.

Engla har fyllt 4 nu. Barnen börjar bli stora!!!




Och lilla solstrålen Liam är 1 1/2 år och allas favorit




För tillfället är jag gräsänka då mannen är och åker skidor i hundfjällen med sin lillebror (julklapp från mig)

Åh just det. Vi har ju gjort om köket oxå!!!

Före:


Efter:



Före:


Efter:



Före:



Efter:



Före:



Efter:



Före:


Efter:



Väldigt nöjda!!!

Japp allt för mig för nu.

Over and out!!!



Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack :)
      Vi är oxå väldigt nöjda, ÄNTLIGEN ett kök som funkar!!! Allt måste få plats när man har barn känner jag.

      Radera
  2. Vad snyggt det blev! Gillar "trädtapeten". Vad gäller Hugo antar jag att de vill stämma i bäcken, men det känns ju lite drastiskt... Åtminstone 10 kg?! Blir det något kvar då? Å andra sidan, har man lätt att lägga på sig är det väl bra att lära sig att äta nyttigt och tänka sig för redan tidigt, bara man lyckas hålla det balanserat. Så att det inte blir anorektikerideal redan i lågstadiet. Inte lätt alla gånger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst känns det drastiskt, jag kan oxå hålla med om att han behöver lära sig hur man äter men att gå till en dietist som tar för givet att vi äter jätteonödigt bara för att jag är stor då blir det inte bra.

      Det skär i hjärtat när han väger sig 3 gånger om dagen för att se om han gått ner....

      Radera